Հրաշքների աշխարհում

                                                        Հրաշքների աշխարհում

Ես շատ եմ սիրում ճանապարհորդել  աշխարհով մեկ։ Ես եղել եմ գրեթե ամբողջ աշխահում։ Ես մտածում եմ, թե հիմա ուր կարելի է գնալ։ Երբ ես իմ ժամանակը անցկացնում էի մտածելու վրա,իմ մայրիկը եկավ և ասաց                                                                                                                      – Ի՞նչ ես մտածում, տղա՛ս։                                                                                                                                  

 -Մայրի՛կ, ես մտածում եմ, թե ուր կարելի է  գնալ հիմա։

Որոշ ժամանակ անց մայրիկս ասաց

 -Տղա՛ս, դու կարող ես գնալ հրաշքների աշխարհ։

 – Այո, մայրիկ դու ճիշտ ես։ Իսկ ո՞րն է հրաշքների աշխարհը։

  • Մայրիկ, քանի որ դու ես ինձ ասել, թե ես ուր գնամ, դրա համար դու էլ ինձ հետ կգաս։
  • Տղա՛ս, ես հրաշքների աշխարհ ասելով՝ ի ննկատի ունեմ մի վայր, որտեղ գոյություն չունի սուտ, կեղծիք, չարություն։ Մարդիկ բարի են միմյանց հանդեպ,այնտեղ բնությունն կախարդական է և մարդիկ հոգով միշտ երիտասարդ են։
  • Մայրի՛կ, ես հասկացա քո խոսքերը։ Յուրաքանչյուր մարդ պետք է իր հրաշքների աշխարհը ստեղծի և պահպանի իր հոգում։
  • Կեցցե՛ս, տղաս։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *