English

1.Կօգնե՞ս ինձ լվանալ ավտոմեքենան։
Will you help me to wash the car?
2․Ես չեմ կարող գալ քեզ հետ կինոթատրոն, ես պետք է մնամ տանը և օգնեմ իմ մայրիկին։
I can’t come with you to the cinema, I have to stay at home and help my mother.
3․Մենք որոշեցինք գնել այս կոշիկները, որովհետև նրանք շատ էժան էին։
We decided to buy these shoes as they were very cheap.
4․Արամը չի նվագում դաշնամուր հիմա։
Aram isn’t playing the piano now.
5․Նրանք անդիպեցի՞ն քեզ սրճարանում։
Did they meet you at the cafe?
5․Ի՞նչ ես անում հիմա։ Ես ուզում եմ քեզ հրավիրել թատրոն
What are you doing now? I want to invite you to the theatre.
6․Որտե՞ղ գնաց ընկերդ։
 Where did your friend go?
7․Իմ մայրիկը պատրաստեց համեղ նախաճաշ երեկ առավոտ։
My mother made a tasty breakfast yesterday morning.

8․Կգա՞ս տուն ինձ հետ։ Ես չեմ ուզում մնալ այստեղ։
Will you come home with me? I don’t want to stay here.
9․Անցյալ ամիս ես կարդացի 2 շատ հետաքրքիր գիրք։
  I read 2 very interesting books last month .
10․Այս զգեստը շատ թանկ է։ Ես չեմ գնի այն։
This dress is very expensive. I won’t buy it.
11․Կբացե՞ս պատուհանը։ Այստեղ շատ շոգ է։
Will you open the window? It is very hot here.
12․Ես կթարգմանեմ այս տեքստը և կուղարկեմ քեզ վաղը։]
I will translate this text and will send you tomorrow.
13․Ես շախմատ լավ չեմ խաղում։
I don’t play chess well.
14․Նարեն խոսում է անգլերեն շատ գեղեցիկ:
Nare speaks English very beautifully.
15․Ես ավելի արագ եմ վազում քան դու։
I run faster than you.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *